Mhm.

Om jag fick välja vem jag skulle vara i hela världen, skulle jag välja Lars Ulrich. Lars kan spela trummor, Lars är med i det coolaste bandet. Lars har har även ett hårfäste som slutar i nacken och är 1 meter lång. Men vad gör det liksom. Lars är ju bara så underbart jävla cool. GO LARS säger jag!! Men medans jag skrev detta kom jag på att James Hetfield ju ska vara pappa till mina barn, så det känns ju lite gay incest på det typ :O Men aja, det löser sig på vägen. Det är bara fakta! Det ska ju bara bli av.
Langar en bild på cooling själv. Watch out for lars dude!







En mucho good låta av dem bästa! Kördes med allsång på festen igår med. Vi gillar! ;)
Syyyynes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0