F*ttor.

Ja, jag blev just störd. arg. typ.
och nu när vi endå snackar så gott om män
så kan ju jag fortsätta :D haha.

VAD VILL DOM?
med sina äckliga k*kar slibbiga skallar och dirtytalk.
dom säger att dom vill träffas. men endå så hittar dom på
ursäkter att dom inte kan när man har bestämt att man ska
träffas. är detta snällt? lura kvinnor? NEJ. dom kan
fan köra upp något HÅRT och HÅRIGT i röven. fan.
man ska ALDRIG träffa någon, bara om det är en edward.
och ja, vi alla kommer hitta våran egen. jag trodde jag hade
hittat iaf jakob, men icke! (eller vi får väl se)
nej nu ska jag inte sitta här och klaga på alla vackra, underbara
män vi har på jorden. HOST

HOPPAS ALLA DÖR. godnatt

(inte alla. haha)



sådär känner jag mig nu.
DASK I PANNAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0