10 days left...

Ja det är sant! Det är 10 dagar kvar, av året.
10 dagar kvar av 2008. Har ni genomfört alla era mål detta år?
Alla nyårslöften? Didn´t think so. ha ha
Så tyckte ni att 2008 sög? Då har ni tio dagar på er att möjligvis ändra
eran uppfattning. typ.

Men jag kan seriöst från hjärtat säga att mitt 2008 var AS BRA. HELL YEAH
Men att 2009 kanske blir ännu bättre. vi kan bara hoppas.
Fast vem vet, vi kanske blir fast i norge och bo i en kartong i skogen?!
vi får se hur det blir med det. men vi kommer iaf ha varandra. M.M.S och K = HELL YEAH
We will make it or breake it. som vi skulle kunna säga.

Men ofc kommer vi att make it. Det kommer bli bäst. Vi kommer
vara sexigast och tjäna mest med pengar och det kommer att bli sket bra!
Och Hultsfred kommer bli bäst och vi kommer inte alls få bo i en vagn,
och vi kommer vara, smalast, sexigast, brunast och bäst! -
(eller kommer iaf vara efter Hultsfred om allt skiter sig, och med brunast menar
jag inte att vi har solat oss bruna!?)
det gäller att vara optimistiska här

Så med detta inlägg, hoppas jag att ni tar vara på den lilla tiden vi har kvar
av 2008. TAKE CARE CHILDREN! See ya


Vi ger er en rogivande bild på 2 members of our crew. Heall yeah =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0